Používáním těchto stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na vašem zařízení.

Přihlášení
Email:
Heslo:
Zapomenuté heslo
Nová registrace
Zapomenuté heslo
Email:
<< Zpět na příhlášení
Přihlásit

Výběrové řízení: účetní - referent správy daní a poplatků

Městský úřad Vyšší Brod přijme pracovníka na pozici účetní - referent správy daní a poplatků.

Datum: 26.6.2019 | Zhlédnuto: 1093x

Výběrové řízení MěÚ Vyšší Brod - účetní referent daní a poplatků

Město Vyšší Brod

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

V souladu s § 7, odst. 1, písm. b/ zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů

v y h l a š u j i

výběrové řízení na místo

Účetní – referent správy daní a poplatků

 

1. Druh práce a místo výkonu práce

Druh práce: úředník finančního odboru

Místo výkonu práce je Městský úřad Vyšší Brod, Míru 250, 382 73 Vyšší Brod. Předpokládaný nástup je dohodou, nejpozději od 1. 11. 2019. Jedná se o plný pracovní úvazek na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou.

2. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka

Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem.

3. Další požadavky

  • Vysokoškolské vzdělání nebo úplné středoškolské vzdělání;  vzdělání ekonomického směru výhodou
  • Velmi dobrá uživatelská znalost PC (Word, Excel, Outlook)
  • Ochota dále ve vzdělávat (vstupní a průběžné vzdělávání, zvláštní odborná způsobilost dle zákona o úřednících, studium světových jazyků)
  • Organizační a řídící schopnosti, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
  • Komunikativnost – příjemné vystupování, vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi
  • Časová flexibilita – přítomnost na jednáních orgánů města

4. Dále uvítáme

  • Znalost v oblasti komplexního podvojného účetnictví, včetně DPH
  • Praxi v oblasti veřejné správy
  • Znalost rozpočtové skladby, znalost programu KEO
  • Orientace v zákonech, které se k oboru vztahují, např. 563/1991 Sb., 250/2000 Sb., 128/2000 Sb., 500/2004 Sb., 89/2012 Sb., 280/2009 Sb. a dalších
  • řidičské oprávnění skupiny B

5. Platová třída odpovídající druhu práce

Zařazení do platové třídy bude provedeno dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě.

6. Podání přihlášky

Zájemce podá písemnou přihlášku na adresu Město Vyšší Brod, Míru 250, 382 73 Vyšší Brod, případně na podatelnu Městského úřadu Vyšší Brod 

nejpozději do dne 29. 7. 2019

Přední stranu obálky označte slovy: „ Výběrové řízení – účetní – NEOTVÍRAT“

 

7. Obsah přihlášky

Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:

  1.  jméno, příjmení a titul zájemce
  2.  datum a místo narození zájemce
  3.  státní příslušnost zájemce
  4.  místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo   nebo e-mail)
  5.  číslo občanského průkazu nebo číslo o povolení k pobytu, jde-li o   cizího státního občana
  6.  datum a podpis zájemce

8. Přílohy k přihlášce

  1. životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, týkajících se správních činností
  2. výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
  3. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  4. písemný souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení v souladu s čl. 4 odst. 11 GDPR

 

Bližší informace podá Mgr. Vladimíra Račáková, tajemnice MěÚ Vyšší Brod, tel. 720 367 636.

 Mgr. Vladimíra Račáková, tajemnice


Aktuality
Výběrové řízení - vedoucí Odboru sociálních věcí/sociální pracovník
Výběrové řízení - vedoucí Odboru sociálních věcí/sociální pracovník
do 19.6.2020
Město Vyšší Brod vyhlašuje výběrové řízení na pozici vedoucího Odboru sociálních věcí/sociální pracovník. Přihlášky do 19.6.2020.
Na kávu s vedením města
Na kávu s vedením města
11.6.2020 od 18 hod
Ve čtvrtek 11.6.2020 v 18 hod v sále Hotelu Šumava proběhne druhé neformální setkání s občany Na kávu s vedením města.
Prohlídka nové smuteční síně
Prohlídka nové smuteční síně
11.6.2020 v 17:30 hod
Pro zájemce je otevřena k prohlédnutí nová smuteční síň ve Vyšším Brodě a to ve čtvrtek 11.6.2020 v 17:30 hod.
Provoz Sběrného dvora od 1.6.2020
Provoz Sběrného dvora od 1.6.2020
od 1.6.2020
Sběrný dvůr bude od pondělí 1.6.2020 otevřen již v běžném provozu.
Městská knihovna od 1.6.2020
Městská knihovna od 1.6.2020
od 1.6.2020
Městská knihovna ve Vyšším Brodě bude od pondělí 1.6.2020 otevřena za daných hygienických podmínek oba výpůjční dny, a to v pondělí a ve čtvrtek v časech 8:00-12:30 a 13:00-18:00.
Uzavření pobočky Komerční banky ve Vyšším Brodě
Uzavření pobočky Komerční banky ve Vyšším Brodě
Komerční banka informovala o ukončení činnosti stávající pobočky ve Vyšším Brodě, Náměstí 80. Nejbližší pobočky Komerční banky naleznete v Kaplici a v Českém Krumlově.
Svatební obřady jsou možné za splnění mimořádných pravidel
Svatební obřady jsou možné za splnění mimořádných pravidel
od 25.5.2020
Informace o možnosti konání svatebních obřadů usnesení vlády č. 555/2020 ze dne 18.5.2020.
Ukončení nouzového stavu - stále trvají omezení od 25.5.2020 do odvolání
Ukončení nouzového stavu - stále trvají omezení od 25.5.2020 do odvolání
od 25.5.2020
Po skončení nouzového stavu k 17.5.2020 platí na území České republiky stále mimořádná opatření vyhlášená v souvislosti s epidemií koronaviru na území ČR a to od 25.5.2020 do odvolání.
Program pro poskytování dotace z rozpočtu města V. Brod na výstavbu domovních ČOV
Program pro poskytování dotace z rozpočtu města V. Brod na výstavbu domovních ČOV
Program pro poskytování dotace z rozpočtu města V. Brod na výstavbu domovních ČOV.
Výdej Rybářských lístků
Výdej Rybářských lístků
od 4.5.2020
Od 4.5.2020 do odvolání budou Rybářské lístky vydávány pouze ve středu a v pátek v daných úředních hodinách. Děkujeme za pochopení.
... přejít na všechny aktuality