Výběrové řízení - referent správy daní a poplatků

Městský úřad hledá do svého týmu nového pracovníka na finanční odbor na pozici referenta správy daní a poplatků.

Datum: 1.2.2021 | Zhlédnuto: 1523x

Výběrové řízení na místo

Referent správy daní a poplatků

1. Druh práce a místo výkonu práce

 Druh práce:

  • úředník finančního odboru 
    komplexní výkon činností souvisejících se správou daní a poplatků (správa místních poplatků) - včetně evidence, kontrolní činnosti, vymáhání pohledávek
    komplexní výkon činností souvisejících s evidencí soukromoprávních pohledávek
    výkon státní správy na úseku povolování umístění herního prostoru
    zpracování návrhů obecně závazných vyhlášek města souvisejících s vykonávanými agendami
    výkon státní správy na úseku vydávání rybářských lístků
  • zástup matriky a evidence obyvatel

Místo výkonu práce je Městský úřad Vyšší Brod, Míru 250, 382 73 Vyšší Brod.
Předpokládaný nástup je dohodou, nejpozději od 1. 6. 2021. Jedná se o plný pracovní úvazek na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou.        

2. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka

Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem. 

3. Další požadavky

  • střední vzdělání s maturitní zkouškou; vzdělání ekonomického směru výhodou
  • dobrá uživatelská znalost PC (Word, Excel, Outlook)
  • ochota dále se vzdělávat (vstupní a průběžné vzdělávání, zvláštní odborná způsobilost dle zákona o úřednících, studium světových jazyků)
  • schopnost ústní komunikace v německém nebo anglickém jazyce
  • organizační a řídící schopnosti, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
  • komunikativnost – příjemné vystupování, vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi
  • řidičské oprávnění skupiny B

 4. Dále uvítáme  

  • praxi v oblasti veřejné správy
  • zkoušku odborné způsobilosti pro správu daní a místních poplatků
  • osvědčení o způsobilosti k výkonu státní správy na úseku matrik
  • znalost účetnictví
  • orientaci v zákonech, které se k oboru vztahují

5. Platová třída odpovídající druhu práce

 Zařazení do 9. platové třídy bude provedeno dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě.

6. Podání přihlášky

Zájemce podá písemnou přihlášku na adresu Město Vyšší Brod, Míru 250, 382 73 Vyšší Brod, případně na podatelnu Městského úřadu Vyšší Brod

nejpozději do dne 1. 3. 2021 do 15:00 hod.

Přední stranu obálky označte slovy: „ Výběrové řízení – referent správy daní a poplatků – NEOTVÍRAT“

7. Obsah přihlášky

Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:

  1. jméno, příjmení a titul zájemce
  2. datum a místo narození zájemce
  3. státní příslušnost zájemce
  4. místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail)
  5. číslo občanského průkazu nebo číslo o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  6. datum a podpis zájemce

8. Přílohy k přihlášce

  1. životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
  2. výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků téžobdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
  3. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  4. písemný souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení v souladu s čl. 4 odst. 11 GDPR

Bližší informace podá Mgr. Vladimíra Račáková, tajemnice MěÚ: tel.: 380 746 305 nebo 720 367 636, e-mail: tajemnik@mestovyssibrod.cz.