Používáním těchto stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na vašem zařízení.

Přihlášení
Email:
Heslo:
Zapomenuté heslo
Nová registrace
Zapomenuté heslo
Email:
<< Zpět na příhlášení
Přihlásit

Výběrové řízení - referent správy daní a poplatků

Městský úřad hledá do svého týmu nového pracovníka na finanční odbor na pozici referenta správy daní a poplatků.

Datum: 1.2.2021 | Zhlédnuto: 1535x

Výběrové řízení na místo

Referent správy daní a poplatků

1. Druh práce a místo výkonu práce

 Druh práce:

  • úředník finančního odboru 
    komplexní výkon činností souvisejících se správou daní a poplatků (správa místních poplatků) - včetně evidence, kontrolní činnosti, vymáhání pohledávek
    komplexní výkon činností souvisejících s evidencí soukromoprávních pohledávek
    výkon státní správy na úseku povolování umístění herního prostoru
    zpracování návrhů obecně závazných vyhlášek města souvisejících s vykonávanými agendami
    výkon státní správy na úseku vydávání rybářských lístků
  • zástup matriky a evidence obyvatel

Místo výkonu práce je Městský úřad Vyšší Brod, Míru 250, 382 73 Vyšší Brod.
Předpokládaný nástup je dohodou, nejpozději od 1. 6. 2021. Jedná se o plný pracovní úvazek na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou.        

2. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka

Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem. 

3. Další požadavky

  • střední vzdělání s maturitní zkouškou; vzdělání ekonomického směru výhodou
  • dobrá uživatelská znalost PC (Word, Excel, Outlook)
  • ochota dále se vzdělávat (vstupní a průběžné vzdělávání, zvláštní odborná způsobilost dle zákona o úřednících, studium světových jazyků)
  • schopnost ústní komunikace v německém nebo anglickém jazyce
  • organizační a řídící schopnosti, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
  • komunikativnost – příjemné vystupování, vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi
  • řidičské oprávnění skupiny B

 4. Dále uvítáme  

  • praxi v oblasti veřejné správy
  • zkoušku odborné způsobilosti pro správu daní a místních poplatků
  • osvědčení o způsobilosti k výkonu státní správy na úseku matrik
  • znalost účetnictví
  • orientaci v zákonech, které se k oboru vztahují

5. Platová třída odpovídající druhu práce

 Zařazení do 9. platové třídy bude provedeno dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě.

6. Podání přihlášky

Zájemce podá písemnou přihlášku na adresu Město Vyšší Brod, Míru 250, 382 73 Vyšší Brod, případně na podatelnu Městského úřadu Vyšší Brod

nejpozději do dne 1. 3. 2021 do 15:00 hod.

Přední stranu obálky označte slovy: „ Výběrové řízení – referent správy daní a poplatků – NEOTVÍRAT“

7. Obsah přihlášky

Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:

  1. jméno, příjmení a titul zájemce
  2. datum a místo narození zájemce
  3. státní příslušnost zájemce
  4. místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail)
  5. číslo občanského průkazu nebo číslo o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  6. datum a podpis zájemce

8. Přílohy k přihlášce

  1. životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
  2. výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků téžobdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
  3. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  4. písemný souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení v souladu s čl. 4 odst. 11 GDPR

Bližší informace podá Mgr. Vladimíra Račáková, tajemnice MěÚ: tel.: 380 746 305 nebo 720 367 636, e-mail: tajemnik@mestovyssibrod.cz.


Aktuality
10. etapa rekonstrukce
10. etapa rekonstrukce
4.4. - 28.4.2024
Od 4.4. do 28.4.2024 proběhne 10. etapa rekonstrukce průtahu městem Vyšší Brod, která zahrnuje prostor horní části náměstí.
Pronájem bytů ve vlastnictví města
Pronájem bytů ve vlastnictví města
přihlášky do 12.4.2024 do 11 hod
Úřad práce ve Vyšším Brodě
Úřad práce ve Vyšším Brodě
17.4.2024 v čase 8 - 10 hod
Pracovníci Úřadu práce budou k dispozici ve Vyšším Brodě ve středu 17.4.2024 v ul. Míru čp. 250 v kanceláři místostarostky v čase od 8 - 10 hodin.
Volné pracovní místo - KUCHAŘKA V MŠ VYŠŠÍ BROD
Volné pracovní místo - KUCHAŘKA V MŠ VYŠŠÍ BROD
Hledáme kuchařku do mateřské školy Vyšší Brod s nástupem ihned nebo dle dohody.
11. veřejné zasedání zastupitelstva města Vyšší Brod
11. veřejné zasedání zastupitelstva města Vyšší Brod
27.3.2024
Hlavním bodem jednání zastupitelstva města Vyšší Brod bude vypořádání uplatněných stanovisek a připomínek k návrhu změny č.3 Územního plánu Vyšší Brod.
9. etapa rekonstrukce průtahu městem Vyšší Brod
9. etapa rekonstrukce průtahu městem Vyšší Brod
16.3.2024 - 3.4.2024
Od 16.3.2024 do 3.4.2024 proběhne další etapa rekonstrukce průtahu městem Vyšší Brod, která zahrnuje prostor horní části náměstí.
Uzavření Infocentra
Uzavření Infocentra
4.3.2024
Informační centrum Vyšší Brod bude v pondělí 4.3. 2024 zavřené z důvodu přípravy a vernisáže výstavy našich vyšebrodských fotografů na Krajském úřadě v Českých Budějovicích. Děkujeme za pochopení
Finanční úřad
Finanční úřad
Finanční správa v tomto roce výjezd do Vyššího Brodu neuskuteční. Nejbližší výjezdní místo je Kaplice. Poslední dva lednové týdny budou prodlouženy úřední hodiny na všech finančních úřadech.
Připomínky k návrhu změny č. 3 územního plánu Vyšší Brod
Připomínky k návrhu změny č. 3 územního plánu Vyšší Brod
do 18.2.2024
Připomínky k návrhu změny č. 3 územního plánu Vyšší Brod je možné podávat do 18.2.2024 včetně. Platí den odeslání. Případné dotazy zodpoví pověřený zastupitel na tel.: 721 701 738.
... přejít na všechny aktuality